Saturday, January 3, 2015

3 lucruri pe care le fac in timpul liber

Timpul liber este cel mai de pret lucu pe care il avem. Fie ca muncim, fie ca nu facem nimic, exista un anumit timp din zi in care ai chef sa faci pur si simplu ceva util, ceva care sa conteze. Pentru asta s-au inventat Hobby-urile. Ce sunt hobbyurile? Sunt acele lucruri pe care le fac oamenii ca sa aiba impresia ca viata lor conteaza.

Timpul meu liber este si cel mai de pret lucru pe care il am. Dupa o zi de munca sau dau de invatat, am chef sa fac altceva, sa fac ceva sanatos de exemplu... Dintre lucrurile sanatoase pe care le practic eu zi de zi imi vin in cap 3:

1. Ma duc la sala

Da, asa e. Ma duc la sala. Nu, stai linistit, nu trag de fiare sau ceva de genu. Ma duc pur si simplu ca sa ma relaxez. De foarte multe ori ma duc doar ca sa mai vorbesc cu cineva. Socializez, discut, incurajez. Imi place acest lucru foarte mult si este un mediu in care imi pot petrece o mare parte din timpul meu liber. Daca as putea, mi-as cumpara un apartament vis a vis de sala ca sa pierd mai putin timp pe drum. Merg destul de des, dupa cum ai dedus. Merg si cu multa lume. Merg cu prietenii, merg cu mama, merg cu tata, merg cu cainele meu, merg cu cainele altcuiva. Cu pisica n-am fost pana acum, dar cel mai probabil o sa merg in curand si cu pisica. Merg cu orice. Doar sa fie sala.

2. Alerg (in realitate)

Da, asa e. Imi place sa alerg. De multe ori o iau la goana in drum spre munca  chiar daca n-am intarziat. Nu conteaza ca transpir. Sau ca oamenii se uita ciudat la mine. Sau ca risc sa ma calce toate masinile. Eu tot alerg. Alerg des, alerg cumsecade, alerg orice si pe oricine. Sunt un fel de atlet nebun. Imi place sa alerg dupa autobuz. Chiar daca nu e autobuzul cu care circul eu. Cand ajunge in statie ma fac ca nu-i dau atentie, apoi cand pleaca, BAM! O iau la goana dupa el pana soferul ma observa si opreste ca sa ma lase sa urc. In momentul acela ma razgandesc si o iau din nou la goana, doar ca in sens invers. Ce mi-e mie de toti oamenii aia din autobuz care circula numai cu autobuzul doar fiindca le e lene sa se miste. Din partea mea, sa astepte cat vor.

3. Mananc pui

Da, asa e. Sunt genul de persoana care mananca multi pui. Daca ar fi dupa mine, probabil as consuma toata rezerva mondiala de pui. Am mancat pui de gaina, pui de curcan, pui de vaca, pui de porc, pui de toate pasarile. Da-mi un pui si ti-l mananc pe loc. Intreg. Cu tot cu pene sau cu puf. Nu ma intereseaza ca e puiul tau si ca poate vrei sa-l mananci tu. Daca ajunge in mainile mele, poti sa-ti iei adio. In 3 minute e digerat. Probabil vrei sa ma intrebi de ce mananc pui? Pentru ca cineva de incredere mi-a zis de carnea de pui care e cea mai sanatoasa. De atunci, numai pui mananc. Mic-dejun, pranz si cina.

In concluzie, dragilor, va sfatuiesc sa-mi povestiti si mie ce hobby-uri ciudate aveti voi. Eu vi le-am zis pe ale mele. Stiu ca poate unele din ele sunt absurde, dar asta e. Sunt hobbyurile mele. Oricum, daca se poate, as vrea sa va rog sa nu mai ziceti la nimeni chestiile astea. E secret ramane intre noi. ;)

No comments:

Post a Comment